.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجاریان: عدم اطلاع رساني پيرامون آنفلوآنزا به هيچ وجه پذيرفتني نيست
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اشاره به شيوع آنفلوآنزا در استان از عدم اطلاع رساني بايسته در اين زمينه به شدت انتقاد كرد.

شمال نیوز: سعيد نجاريان در يكصد و پنجاه و يكمين جلسه شورا كه عصر يكشنبه ۲۹/۹/۹۴ برگزار شد با ابراز تأسف از عدم اطلاع رساني در مورد مساله مهم و حياتي راهكار هاي مواجهه و پيشگيري از بيماري آنفلوآنزاي ،تصريح كرد:حال كه نهاد هاي متولي و صدا و سيما از اين امر مهم غفلت كردند حداقل شهرداري به سهم خود و بنا به تكليفي كه در قبال سلامت شهروندان دارد ،در اين خصوص اطلاع رساني كند.

وي گفت: ما شاهد انواع و اقسام تابلو ها ،بيلبورد ها و بنر هاي تبليغاتي در سطح شهر هستيم  حال كه در هر موردي اين اطلاع رساني و تبليغ صورت ميگرد،در مورد بيماري آنفلوآنزا كه با جان مردم سر و كار دارد ،بحث اطلاع رساني ضروري تر بوده وحايز اهميت بيشتري است و انتظار مي رود به اين امر توجه شود.

وي خاطر نشان كرد :انجام نشدن يا تأخير در برخي اقدامات و خدمات بدليل اين كه هزينه بر بوده و ارايه آن ها دشوار يا خارج از توان مالي و اعتباري شهرداري است ،قابل توجيه مي باشد ولي اطلاع رساني پيرامون مساله مهمي چون بيماري آنفلوآنزا و نحوه پيشگيري يا مقابله و مواجهه با آن علاوه بر اين كه حياتي است،هزينه اي هم ندارد و به همين دليل عدم اطلاع رساني در اين زمينه به هيچ عنوان توجيه پذير نمي باشد.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري در بخش ديگري از سخنانش تاكيد اعضاي شورا در مورد ضرورت خود اتكايي سازمان هاي تابعه شهرداري را يادآور شد و گفت:درآمد زايي و ايجاد درآمد هاي پايدار در سازمان هاي تابعه خصوصاً سازمان هايي چون ميادين ميوه و تره بار كه امكان درآمد زايي دارند امري ضروري است و بي شك اكتفا به درآمد هايي همچون عوارض صنفي كه ارقام قابل ملاحظه اي نيست ،نخواهد توانست به پيشرفت و تحول در سازمان كمكي بكند.

 

وي اظهار داشت :اين كه از برخي درآمد هاي مناسب غافل شده و با تمركز روي آيتم هاي درآمدي اندك امّا پر چالش براي خود مساله درست كنيم،نه تنها درآمد زايي و خود اتكايي محسوب نمي شود بلكه براي شهرداري و شورا هزينه هايي ايجاد مي كند.

 

نجاريان با توجه به حضور مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار در اين جلسه تاكيد كرد:يكي از راههاي در آمد زايي اين سازمان توسعه ميادين و مديريت آن هاست چه ايرادي دارد اگر ساري چند ميدان بار داشته و سازمان مزبور متولي آن باشد؟




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.922 seconds.